joi, 8 martie 2012

1 Martie ..!!


E ziua mamei mele 


Iti dau inima mea


Ce cuprinde in ea


Toata DRAGOSTEA!!




Suava ca un ghiocel


Obraji de lalea


Parfumul ei de trandafir 


Asta e mama mea!!





Te iubesc maicuta mea


Pentru tot ce mi daruiesti

Te iubesc maicuta mea
Asa cum esti 

As vrea sa-i dau o floare 
Sa semene cu ea 
Dar nici o floare-n lume
Nu e ca mama mea








 












Cand ma uit afara vad doar vant si ploi. Cand ma uit la cer..e mareu inorat si cenusiu.Dra cand ma uit la tine stiu ca va veni timp frumos Pentru ca tu esti soarele si primavara mea !!








It doresc ca aceste zile d eprimavara si rasariutul  soarelui sa-ti aduca peste zi  implinirea viselor alaturi de ceea ce poate fi: mai pur m,ai sincer mai curat...Te iubesc..!!!










Ziua de 1 Martie imi ofera prilejul sa iti spun cat insemni pentru mine. Vreau sa iti multumesc pentru tot ceea ce am invatat de la tine: Cum sa daruiesc neconditionat fara sa astept ceva in schimb,cum sa am incredere in mine si cum sa lupt pentru ceea ce imi doresc.Tu esti cea care mi-a oferit sprijin si incurajari cand aveam nevoie,Tu ai fost mereu cu mine cand viata mea parea impotriva mea..Te iubesc mamica mea!!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu